insigna
Google Vision Match vs. căutarea tradițională: Primele observații despre instrumentul de cumpărături AI
ComparaÈ›ie între Google Vision Match È™i căutarea tradiÈ›ională: Primele impresii despre instrumentul de cumpărături AI
Rezultate ciudate, diferențe mari de preț. Această analiză timpurie a instrumentului de cumpărăt
Vă rugăm să aveÈ›i în vedere că conversaÈ›i
Prin introducerea funcÈ›iei de potrivire a viziunii de către Google, utilizatorii pot acum descrie un produs pe care îl caută, iar AI va genera sugestii similare cu acel produs.
Chestia cea mai importantă este că produsul generat cel mai probabil nu există.
Inteligenta artificiala va crea ceva ce doresti, iti va arata produsul, si apoi va incerca sa potriveasca produsul AI cu obiecte din l
Daca ești interesat de servicii de optimizare SEO și ești din altă localitate ai o listă mai jos:
Sună ca o experiență simplificată și prietenoasă pentru cumpărături care ar putea revoluț
Pentru a afla, am testat caracteristica eu însumi, comparând rezultatele potrivirii vizuale cu rezultatele căută
Ceea ce am descoperit poate oferi o nouă perspectivă asupra rolului pe care îl jo
În primul test, am ales una dintre "interogările sugerate" de la vision match.
Rezultate
Rezultatele de
Rezultate
În mod interesant, rezultatele imaginilor generate de AI sunt mai precise decât rezultatele "cumpăraÈ›i produsul similar" care ar
În recomandările de produse se regăseau È™i niÈ™te cizme cu platformă holografică metalică, dar È™i o varietate de cizme non-metalice È™i
Deci, care este scopul imaginilor generate de AI dacă ele nu mă ajută cu adevărat să găsesc produsul pe care îl vreau, ci în schimb creează o versiune falsă a acestuia
Nu ar fi mai logic să extindem secțiunea "Cumpără produse similare" dincolo de șase produse și să ne oferim mai multe opțiuni reale
Ceea ce mi se pare remarcabil este selectia de comercianti.
Nu am auzit niciodată de majoritatea acestor comercianÈ›i. Unele rezultate provin de pe platforme de revânzare precum eBay È™i Posh
Și apoi este diferența de cost. Care este prețul mediu al recomandărilor de produse generate de AI?
Un incredibil de mare suma de 230 de dolari, cu unele listări ajungând chiar p
Între timp, preÈ›ul mediu de la o căutare obiÈ™nuit
Când mă uit la rezultatele cumpărăturilor mele, fiecare produs din primul carusel (È™i dincolo de el) este o pereche de cizme cu platformă holog
În prezent, nu am de gând să particip la o petrecere disco prea curând, dar dacă aÈ™ face-o, aÈ™ È™ti unde să merg: Google Search.
Apoi, am încercat o interogare mai amplă, sperând să obÈ›in
Testul 2: Căutare nespecificată (element de declarație)
Re
Rezultatele de
Rezultate
Prima sugestie de imagine și produs generată de AI a arătat o cămașă roșie cu nasturi (chiar dacă unii ar putea argumenta că este un roșu-or
De acolo, am luat o varietate de cămăși roșii cu nasturi, unele cu modele și texturi
În general, nu a fost rău, dar intervalul de preÈ›uri era încă haotic.
Încă mă simt atras de rezultatele tradiÈ›ionale
Când caut "cămașă roÈ™ie cu nasturi pentru bărbaÈ›i", găsesc exact ceea ce am cerut.
Niciun ghicitorie, nicio variaÈ›
In plus, mi se ofera detalii valoroase inca de la inceput
Aceste elemente fac listările mult mai convingătoare È™i de încredere, ceea ce mă determină să dau click – spre deosebire de rezultatele generate de AI, care par mai mult o presup
Obțineți newsletterul de care se bazează
Read the conditions.
Testul 3: Căutare de brand
Ai putea să te aÈ™tepÈ›i ca căutarea unui anumit nume de brand să afiÈ™eze în principal produse de pe site-ul oficial
Nu chiar.
Am efectuat această căutare de mai multe ori doar pentru a fi sigur că nu îmi închipui lucruri – È™i totuÈ™i, mai puÈ›in de 3% dintre rezultate proveneau de fapt de pe
Rezultate
Rezultatele de
Rezultate
Încă È™i mai rău, mi s-au dat rezultate suplimentare irelevante – sneakerÈ™i New Balance, È™osete, colanÈ›i È™i pături cu buline albast
Cumpărăturile sponsorizate sunt o alt
Deoarece È™i alte mari magazine comercializează produse Nike, are sens să le vedem apărând alături
Nevertheless, when examining the available listings without any cost, I noticed that all the outcomes were exclusively from nike.com.
Deci, ce înseamnă asta pentru branduri?
Dacă Nike, una dintre cele mai mari companii de retail din lume, apare rareori în rezultatele potrivirii de viziune, ce înseamnă acest lucru pentru
Vor avea ei dificultăți È™i mai mari să obÈ›ină vizibilitate în meciurile de viziune È™i posibil
Pentru testul final, am vrut să văd cum se descurcă inteligenÈ›a artificială cu o tendință în modă în loc de un obiect vestimentar standard.
Fashion trends change rapidly, causing a surge in popularity for a brief period of time. In contrast, classic wardrobe staples like a timeless "men's red button-down shirt" maintain their relevance season after season.
This test seemed significant, considering the quick pace of fashion trends and the importance of shopping tools staying up-to-date with constantly changing styles.
Rezultate
Rezultate de c
Results of listing for
Dacă nu ai auzit de trendul "jeanii tip butoi", nu-È›i face griji; nu pierzi mare lucru în rezultatele potrivirii vizibile pentru că sunt complet greÈ™ite.
Am inclus doar trei capturi de ecran, dar după ce am derulat totul, nu am văzut niciun singur pereche de blugi
In loc de asta, am primit blugi în fiecare culoare È™i model imaginabil, împreună cu niÈ™te
Între timp, o simplă căutare pe Google mi-a oferit exact ceea ce căutam: o varietate de blugi cu croială dreaptă de la retaileri cunoscuÈ›i disponibili în difer
Este destul de evident că, în ceea ce priveÈ™te È›inerea pasului cu tendinÈ›ele modei, AI ar putea fi în tendință, dar potrivirea vizuală nu este înc
Din experienÈ›a mea, deÈ™i funcÈ›ia de căutare bazată pe viziune oferă o modalitate interesantă de a căuta produse, încă are mult de mers în ceea ce priveÈ™te
În fiecare test, a avut dificultăți în a oferi potriviri precise pentru produsele pe care le căutam, adesea oferind articole nelegate sau o comb
În schimb, rezultatele tradiÈ›ionale de căutare de la Google mi-au oferit exact ceea ce doream: opÈ›iuni clare de produse, game de preÈ›uri È™i detalii relevante care m
Să aruncăm o privire asupra rezultatelor finale ale testului nostru:
Eu înÈ›eleg că aceste rezultate sunt subiective, dar oricine are intenÈ›ia de căutare ar fi de acord că o medie de D
Deci, ce înseamnă asta pentru cei care
Pe măsură ce rezultatele generate de inteligența artificială cresc, publicitarii trebuie să continue să-și adapteze strateg
Cu toate acestea, având un control limitat asupra a ceea ce este prezentat în potrivirea cu viziune
Dându-se că rezultatele actuale ale potrivirii viziunii par a fi sub nivelul aÈ™teptărilor, utilizatorii probabil îÈ™i vor prefera în continuare rezult
Desi tehnologia de potrivire a imaginilor are potential, limitarile sale actuale probabil nu vor convinge multi utilizatori sa renunte la rezultate
Autorii care contribuie sunt invitați să creeze conținut pentru Search Engine Land și sunt aleși pentru expertiza și contribuția lor la comunitatea de căutare. Contribuitorii noștri lucrează sub supravegherea personalului editorial și contribuțiile sunt verificate pentru calitate și relevanță pentru cititor
Povest
Recent pe Search Engine Land
Information regarding the writer
Subiecte
Subscribe to the newsletter that search marketers trust.
Read the conditions.
Învață tactici de marketing de căutare practice care te pot ajuta să atragi mai mult trafic, lead
Martie 2025: Cursuri Master SMX (Online)
Evenimentul SMX Munich va avea loc pe
Evenimentul SMX Paris va avea loc în z
Pe 11-13 iunie va avea loc even
Evenimentul SMX Advanced Europe va avea loc între 30 septembrie
Evenimentul SMX London va avea loc in zile
Explorează tehnologii care te ajută să economiseÈ™ti timp È™i tactici care poÈ›i pune în pract
În perioada 15-17 aprilie 202
Încercare gratuită de 14
Obține peste 55 de instrumente pentru a obține informaț
The Unseen Expenses of Google Ads
The Influence of ChatGPT and Generative AI on Searching
The importance of having a successful strategy for managing
Platforme de marketing prin email: Ghidul unui marketer
Platformele de date ale clienților: Ghidul unui marketer
Platformele de Automatizare a Marketingului: Ghidul unui Marketer
Raportul de Referin
Intalneste-ti noul asistent de marketing aliment
Inscrie-te la newsletter-ul de care se baze
Sub
The events we
Unelte
Des
Stay connected with
© 2025 Search Engine Land este o marcă înregistrată a companiei Semrush Inc.
Third Door Media este o companie care operează proprietăți media business-to-business È™i organizează evenimente, inclusiv SMX. Este editorul Search Engine Land, publicaÈ›ia digitală de frunte care acoperă cele mai recente È™tiri, tendinÈ›e È™i sfaturi în optimizarea motoarelor de căutare (SEO) È™i marketingul pe bază de plată-pe-clic (PPC). Sediul companiei se află pe strada 800 Boylston Street, Suite 2475,